dinsdag 5 maart 2013

Op bezoek in het Paviljoen

 
Regelmatig brengen wij een bezoek aan het Paviljoen (seniorencentrum)
Wij kregen de kans om enkele activiteiten met hen uit te voeren.
  •  in september gingen we fruitsla maken
  •  in januari gingen we lijndansen 
Deze maand gingen de meisjes aan de slag met de breinaalden. De jongens hebben zich ingezet om een spandoek te maken voor een proper Ruisbroek.
Deze actie zal binnenkort plaatsvinden.
En nu:" de actiefoto's"




                                                                             


                                                                               


                                                                                

5 opmerkingen:

  1. breien vond ik leuk ik heb het goed geleert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die vrouwen waaren super ik heb het dan super goed geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. breien was echt kei leuk ! Ik weet niet wat de jongens deden maar ik vond het SUPER !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu kunnen we breien weer al iets nieuws geleerd hihi !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen