dinsdag 14 mei 2013

Polderklassen dag 2

Na een zeer korte nacht maakte een ontbijtbuffet zijn opwachting: brood, fruit, yoghurt, cornflakes, verschillende soorten beleg, ... Allemaal zeer smakelijk!

Tijdens de voormiddag bezochten we de dodengang, waar de kinderen de loopgraven ontdekten en de bunkers betraden. Onze tocht zette zich verder naar de ijzertoren. Een gids leidde ons door het verleden! Een zeer leerrijke voormiddag! 
Na een lekkere (zelf gemaakte) lunch keken we in het museum naar boeiende oorlogsdocumentaire. Het treintje bracht ons nadien naar een Duitse begraafplaats.

Wat vrije tijd voor het avondmaal om nadien een verkwikkende douche te nemen en nu te genieten van een film.








Tot morgen!

2 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal,

    Leuk om jullie avonturen via jullie blog te volgen. Ik ben benieuwd naar de foto's. Ik ben er zeker van dat jullie een zalig weekje zullen beleven. Ik ben zo benieuwd naar al jullie verhalen. Het is maar stilletjes in de opvang zonder jullie. Zoals jullie weten als jullie terug komen zal ik er voor een maandje niet zijn. Ik ben terug op school op 17 juni. Maar hou jullie bus zeker in het oog. En als ik terug kom, neem ik zeker de zon mee!
    Groetjes, juf Nafisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de Ijzertoren was het top met de museum de graven van gesneuvelde soldaten...ECHT TE BEZOEKEN!!!!(nr.6 5de klas)

    BeantwoordenVerwijderen